Klimmaatje gezocht in Nijmegen (en/of Arnhem)

Door Marlijn 25.11.2017 om 21.19

Hoi,

Ik ben net begonnen met klimmen (basiscursus afgerond), erg enthousiast & en op zoek naar een klimmaatje. Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem dus beide locaties is mogelijk (met een lichte voorkeur voor Nijmegen).  IHet lijkt me leuk om 1x in de week of eens in de twee weken te klimmen (flexibel qua dag). Ik ben 35 jaar oud en rond de 62 kg :)

Groetjes,

Marjolijn

Terug naar Sportklimmen discussies

Reacties

Door SCY 26.11.2017 om 23.09

Hoi Marlijn!

Ik ben Scy ik woon in Arnhem. Ik heb afgelopen augustus mijn basiscursus gedaan, maar daarna niet veel tijd gehad. Nu heb ik weer vaker tijd en heel veel zin om weer te beginnen. Ik zou heel graag op woensdagen met iemand klimmen, kan af en toe ook wel in Nijmegen komen. Ik ben 26 jaar en weeg ook ongeveer 60 kg. Je kunt me bereiken via mijn e-mailadres: silverscyy @ gmail.com

Groetjes Scy

Door Eva 26.01.2018 om 21.49

Hoi Marjolein, 

ik woon in nijmegen en zoek een klimmaatje voor m.n. in het weekend.

ik ben 36, klim al een paar jaar maar heb net een kleintje wat mijn niveau niet ten goede komt ;)

als je je e-mailadres achterlaat, stuur ik je een bericht!

groetjes eva

Door Vries 07.02.2018 om 13.20

Hoi, ik heet ook Eva, ben 41 jaar en zoek ook een klimmaatje. Graag in Arnhem (Amersfoort kan trouwens ook - is nog dichterbij voor mij). Ik ben ong. 60 kg en klim al wat langer. Ik ben zowel door de week als in het weekend beschikbaar.

Mijn mailadres is vries.eva@hotmail.com

Groetjes, Eva

Door ingo 21.02.2018 om 20.17

Hoi, ik heet Ingo, ben 39 jaar en zoek ook een klimmaattje. Bij voorkeur in Arnhem en op vrijdagavond of zaterdagmiddag/avond. Ik heb ruim twee jaar geleden mijn enkel gebroken. Voor die tijd klom ik vrij regelmatig. Sindsdien heb ik niet meer geklommen. Dit wil ik nu graag weer oppakken. Ik ben 1.78m en 58kg.

Mijn emailadres is ingo.drummen@gmail.com

Groetjes,

Ingo

Door lelia2000@hotmail.com 22.02.2018 om 22.45

Hoi klimmers,

in de klimhal van Arnhem is een groepsapp waar je afpraken kan maken om te klimmen. Ik kan niet op vaste avonden klimmen en voor mij is die groepapp een uitkomst. Bel even met de klimhal en vraag of ze je in de groepsapp zetten. 

groetjes Lelia

lelia2000@hotmail.com

Door Mariska82 06.04.2018 om 18.10

Hoi Marjolijn en anderen!

Ook ik ben op zoek naar nieuwe klimmaatjes. Ongeveer 2 jaar geleden de basiscursus gedaan in Nijmegen, soms meer en soms minder in de hal te vinden, maar zou het leuk vinden om wat nieuwe klimmaatjes te ontmoeten! Ik weeg ongeveer 58 kg en ben 35. Voorkeur om in Nijmegen te klimmen, maar Arnhem kan af en toe ook. Flexibel in dagen.

Interesse? Ik ben te bereiken op mariskanijmegen@gmail.com

groetjes Mariska

Door KarelH 24.06.2018 om 15.45

Hallo klimmers,

ik zoek ook nog een klimmaatje in de buurt van Nijmegen. Ik werk onregelmatg, dus een vaste dag is lastig. Ik heb een aantal jaar geleden voor het laatst binnen geklommen. Ruime ervaring in de bergsport. Ik ben 40 jaar, 1.70 en 70kg. Niveau maakt mij niet uit.

Groeten Karel 

kharinck@hotmail.com

Door Marlijn 17.09.2018 om 16.27

Hej allemaal,

Sorry ik had niet gemerkt dat ik reacties had ;) Ik ben nog steeds op zoek naar klimmaatjes in Nijmegen/Arnhem en bereikbaar via merlin_of_oz@hotmail.com

Ik kan meestal op woensdagen en in het weekend.

Groetjes!

Om een reactie te plaatsen moet je ingelogd zijn.

Klik hier om in te loggen of hier om te registeren.

Deze site maakt gebruik van cookies. Meer info?